UTRECHT – Albert Heijn heeft naast een omgebouwd filiaal in het Utrechtse centrum een kleine winkel geopend met enkel biologisch assortiment. AH speelt ook handig in op de stadse consument in de shop.
Waar de popup store, bedoeld ter promotie van het nieuwe AH Biologisch-label, in Amsterdam vooral diende om de hele range te laten zien, zijn in de woensdag geopende biologische shop vooral hardlopers te koop. In totaal 340 producten zijn in de kleine shop, naast het heropende filiaal, aan de Twijnstraat samengebracht.
Hardlopers
In het aanbod is sprake van overloop met het biologische assortiment in het naastgelegen filiaal, om de shopper niet mis te laten grijpen. In het biologische winkeltje kan de klant kiezen terecht voor fruit, vers brood, dkw, eitjes, beleg en hardlopers als babyvoeding.
Convenience
Kenmerkend aan de shop is dat, hoewel het geen to go-vestiging is, er verse koffie te krijgen is en in een koeling convenienceproducten voor ontbijt, lunch en borrel te koop zijn.
Lees meer details over de bioshop van Albert Heijn in de aankomende editie van Levensmiddelenkrant die dinsdag 8 september verschijnt. Geen abonnement? Vraag er hier een aan of koop een exemplaar voor 15 euro.
Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops