HUIZEN – Discountsupermarkt Lidl is onlangs door onderzoeksbureau YouGov uitgeroepen tot beste supermarkt in groente en fruit, en dat voor de elfde keer. Het is ook uitgeroepen tot beste supermarkt in brood. Om dit te vieren is er een nieuwe campagne gestart.
In deze campagne staan de medewerkers van Lidl centraal. “Bij feest zijn muziek en dans natuurlijk onmisbaar. Daarom hebben we een track gemaakt op de bekende muziek van Usher’s ‘Yeah’, waar je meteen op wilt dansen. Om de trots bij Lidl te versterken hebben Lidl-medewerkers een rol gekregen in de tv-commercial en verschillende online video’s,” licht Jeroen van de Sande, creative director bij marketingbureau Alfred, toe.
Lidl zet alle communicatiemiddelen in voor deze campagne. Het middelpunt is een nieuwe tv-commercial waarin Lidl-medewerkers al dansend het succes vieren. Laura Klaver, head of marketing bij Lidl Nederland: “Van alle supermarkten zijn wij door de consument als beste uitgeroepen, óók in brood. Je begrijpt dat we daar enorm blij van worden: dit bewijst maar weer eens dat onze producten niet alleen supergoedkoop zijn, maar ook nog eens supervers."
Bron: Levensmiddelenkrant