C1000 op de bres voor vergeten groenten

NIEUWVEEN – De nieuwe landelijke reclamecampagne van C1000 ging deze week van start. Samen met Donald Duck wil de keten vergeten groenten weer onder de aandacht te brengen.

De aftrap van de actie vond plaats bij de C1000 van Marc Blaauw in Wassenaar. Nadat hoofdredacteur Donald Duck, Thom Roep en directeur commercie vers C1000, Jeffrey Jansen, de actie officieel startten, gaf Niven Kunz, de chefkok uit Rijswijk een kinderworkshop over vergeten groenten.

Weetjes
Van 6 tot en met 12 februari 2013 krijgen klanten van C1000 bij aankoop van een winterse groente en/of aardappelen een speciale Donald Duck editie cadeau vol met strips, recepten en weetjes over wintergroenten. C1000 zegt met de actie het belang van gezond eten voorop te zetten en biedt een uitgebreid assortiment aan wintergroenten en aardappelen in de winkel.

Bron: Levensmiddelenkrant

c1000_wintergroenten_donald_duck_resized_site.jpg