LONDEN – Sainsbury’s geeft klanten in de aanloop naar Kerstmis een waardevol cadeau in de vorm van extra voordeel en is de eerste supermarktgroep in het Verenigd Koninkrijk die nu ook in alle buurtwinkels een selectie producten voor dezelfde prijs als Aldi aanbiedt.
Tesco, Asda en Morrisons hanteren dit principe ook al enige tijd voor sommige producten in hun grotere winkels. Sainsbury’s is de eerste retailer die tot tweehonderd producten toevoegt aan Aldi Price Match in zijn kleinere winkels. Het aanbod voor de meest populaire ontbijt-, lunch- en dinerproducten, waaronder melk, brood, boter, gebakken bonen, kip, tonijn, pasta, rijst, verse kruiden en groenten is nu beschikbaar voor alle klanten van Sainsbury’s, of ze nu online winkelen of in een van de meer dan 1400 winkels.
Next Level
Het nieuws volgt op een recente reset van de gemakservaring van Sainsbury’s, waarbij de retailer de heeft gesleuteld aan de winkellayouts en het assortiment heeft bijgewerkt, waardoor klanten een nog betere keuze aan producten krijgen. De timing is perfect voor de voorbereidingen op kerst, zodat klanten voordeliger boodschappen kunnen doen.
Simon Roberts, chief executive bij Sainsbury’s: “Sinds we vier jaar geleden begonnen met voedsel weer centraal te stellen in ons bedrijf, hebben we bijna 1 miljard pond in waarde geïnvesteerd. Onze Next Level Sainsbury’s-strategie is erop gericht klanten meer te geven van hetgeen waarvoor ze naar Sainsbury’s komen: uitstekende waarde, onverslaanbare kwaliteit en geweldige service. Met Kerstmis voor de deur, weten we dat elke cent telt en we doen er alles aan om onze klanten te helpen het meeste uit de feestdagen te halen.”
Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.