pexels-cottonbro-5081930.jpg

Lidl GB gebruikt TikTokshop als verkoopplatform

LONDEN – Lidl GB wordt de eerste supermarkt die producten gaat verkopen via de TikTokshop. De formule lanceert hier exclusieve high-protein bundels om de Britten te helpen hun fitnessdoelen te bereiken.

Redactie |

Via het TikTokshop-account van @LidlGB zullen vanaf 20 februari high-protein bundels verkocht worden. De waarde van deze bundels zou dertig pond moeten zijn, maar consumenten hoeven er maar vijf pond voor te betalen. In totaal worden er drieduizend pakketten aangeboden. De opbrengst doneert de supermarkt aan de NSPCC (dit is een goed doel in het Verenigd Koninkrijk dat kindermisbruik probeert te voorkomen en slachtoffers hiervan helpt). Naast high-protein producten bevatten de bundels ook een op maat gemaakte Lidl-microvezelhandoek en een weerstandsbandenset. In elk pakket zitten daarnaast producten, zoals proteïnepoeder, high-protein pindakaas, proteïnerepen, proteïne pancakemix, proteïnechips en high-protein flapjacks.

Grote favoriet
De formule geeft ook Lidl Plus-coupons weg als onderdeel van de bundel. Hiermee kunnen klanten 25% korting krijgen op specifieke, gekoelde, high-protein producten in de winkel. De vouchers zijn tot 5 maart inwisselbaar. Joanna Gomer, marketing director van Lidl GB, zegt het volgende over de pakketten: “Ons high protein-assortiment is een grote favoriet, met meer dan 150 high-protein producten die elke minuut in onze winkels verkocht worden. Onze klanten delen hun aankopen wekelijks op sociale media. Met het groeiende aantal TikTokshoppers zijn we trots de eerste supermarkt te zijn die onze klanten rechtstreeks op het platform bereikt met dit unieke aanbod, en deze exclusieve bundels creëert om onze nieuwe, spannende producten te presenteren.”

De TIkTokshop is momenteel nog niet beschikbaar in Nederland, maar binnenkort misschien wel.

Bron: Levensmiddelenkrant