UTRECHT– PLUS vergeet niemand deze kerst. De formule lanceert zijn kerstcampagne onder de naam ;het iedereen doet mee kerstdiner’.
Hiermee speelt PLUS naar eigen zeggen in op de consumentenbehoefte om meer aandacht te geven aan elkaar. In de nieuwe campagne heeft iedereen een rol in de gezamenlijke (voor)bereidingen voor het kerstdiner. Samen het diner bereiden en niet in je eentje stressen. Aandacht voor elkaar en niet voor je telefoon. PLUS geeft gehoor aan deze kerstbehoeftes en wensen van de consument met ‘het iedereen doet mee kerstdiner’.
Kerstmagazine
Tips om met elkaar de kerstvoorbereidingen te treffen, vindt de klant in het PLUS kerstmagazine. De formule pakt vooral uit met het PLUS Moment assortiment dat bestaat uit meer dan 200 producten. Het magazine wordt vanaf zondag 7 december huis-aan-huis verspreid, is daarnaast in de winkels verkrijgbaar en te downloaden op de tablet.
Aftellen tot Kerst
Ook in de nieuwe kerstcommercial van PLUS staat aandacht voor elkaar en ‘het iedereen doet mee kerstdiner’ centraal. Geen reden om te stressen, pak het kerstmagazine vol tips erbij en bereid met elkaar het kerstdiner voor. Daarnaast start PLUS op 7 december met een interactieve kalender op www.plus.nl/kerst die aftelt tot Kerst. Elke dag komt er een nieuwe tip online die helpt bij de (voor)bereidingen. Ook kunnen klanten hier hun familie en vrienden uitnodigen voor het kerstdiner.
Proeverij
Op vrijdag 19 december kunnen klanten bij PLUS het uitgebreide kerstassortiment ook proeven, tijdens de landelijke kerstproeverij.
Bron: Levensmiddelenkrant