Verstegen.jpg

Nieuwe merkpositionering van Verstegen

ROTTERDAM – Kruiden- en specerijenfabrikant Verstegen heeft een nieuwe merkidentiteit en is een merkcampagne begonnen. Daarbij hoort ook een nieuwe visuele identiteit. Voor het merk is het een belangrijke stap om verder te ontwikkelen en haar duurzame ambities naar buiten te brengen.

Redactie |

De merkbelofte is nu ‘Met Verstegen voeg je écht wat toe’. “Dit onderstreept de toewijding om niet alleen de lekkerste en meest kwalitatieve producten aan te bieden, maar ook daadwerkelijk een positieve bijdrage te leveren aan een betere toekomst voor mens, maatschappij en natuur. Zo kan al het lekkere van de aarde met een gerust hart doorgegeven worden aan toekomstige generaties”, schrijft Verstegen.

Duurzaam
De fabrikant doet veel in het kader van duurzaamheid en kreeg in oktober het B Corp certificaat uitgereikt. Het heeft ambitieuze doelen op diverse gebieden zoals biodiversiteit en sociale impact. “Met deze vernieuwde merkpositionering geven we een gezicht aan de duurzame stappen die we zetten. We vinden het belangrijk dat onze klanten weten wat de transparante verhalen zijn achter onze mooie producten." aldus Jeroen Provoost”, cmo bij Verstegen.

De nieuwe visuele identiteit moet invulling geven aan het duurzame karakter van het merk. De campagne eromheen benadrukt het belang van verbinding met de natuur en de maatschappelijke bijdrage van Verstegen.

Bron: Levensmiddelenkrant