VELSEN-NOORD – Dekamarkt heeft de Folder Vakprijs 2013 in de wacht gesleept. De formule laat daarmee genomineerden C1000 en Kruidvat achter zich.
De prijs werd donderdag uitgereikt tijdens de ‘nationale dag van de brievenbusreclame’. De vakjury let bij het toekennen van de prijs op aspecten als innovatie, regelmaat, merkbouw, creativiteit en opvallendheid. Tevens kijkt de jury of de folder een oproep tot actie is.
Pauw
Dekamarkt-directeur Onno de Groot: “Op uiterst professionele wijze hebben onze mensen ons succesvolle concept naar voren gebracht. Zo staat de voorpagina van de folder altijd in het teken van vers en vindt de klant een Proef ’t Verschil menu en interessante weetjes binnenin. Op de winkelvloer wordt dit vertaald in veel inspiratie en wekelijks een geweldige kookdemonstratie. Ik ben zo trots als een pauw en dat mag iedereen weten.”
Bron: Levensmiddelenkrant