Klanten Colruyt kunnen boodschappen via app sturen naar Collect&Go

HALLE - Voortaan kunnen klanten van Colruyt hun boodschappen rechtstreeks via de app doorsturen naar Collect&Go, de online boodschappendienst van de winkelketen.

John Bontje |

Sinds de lancering in oktober 2016 werd MyColruyt al meer dan 240.000 keer gedownload. Colruyt bleef sleutelen aan verbeteringen van de app en legde daarvoor zijn oor te luister bij de gebruikers zelf. “Sinds de lancering vorig jaar hebben we heel wat nuttige feedback ontvangen van onze klanten. Een duidelijke en directe link tussen MyColruyt en Collect&Go kwam daarbij geregeld naar boven”, zegt directeur marketing Guy Elewaut.

Looproute
De klanten gaven ook de suggestie om hun boodschappenlijstje in de MyColruyt-app te kunnen sorteren naargelang de indeling van hun Colruyt-winkel. “Dankzij de handige wegwijzer ordenen ze alle inkopen volgens hun vertrouwde looproute in de winkel. Zo gaat het boodschappen doen nog efficiënter en sneller vooruit, en zijn ze zeker dat alles netjes in hun winkelkar ligt als ze aan de kassa’s komen”, zegt Elewaut. De indeling van de Colruyt-winkels is in grote lijnen gelijk, maar kan lokaal verschillen vertonen. “Begin juli begonnen we de nieuwe functionaliteit te integreren en vandaag is ze al beschikbaar voor meer dan 150 Colruyt-winkels”, aldus Elewaut.

Gratis
MyColruyt is gratis beschikbaar voor iOS en Android. Klanten stellen digitale boodschappenlijstjes samen uit het volledige assortiment van hun winkel en kunnen ingrediënten selecteren uit 7.000 Colruyt-recepten op de app. Ze vinden er ook alle prijzen van hun winkel, zien meteen alle producten met Rode Prijs of korting en kunnen hun favoriete producten bewaren. Dankzij de open wifi in de winkels kunnen ze hun boodschappen op het lijstje meteen afvinken.

Bron: Levensmiddelenkrant

colruyt_klanten_consumenten_kw_sauzen_conserven-a900x525.jpg