Jumbo en C1000 doen gezamenlijke actie

VEGHEL/AMERSFOORT – Jumbo en C1000 organiseren samen een kleurplatenactie. Volgens de formules is het de grootste die ooit in Nederland heeft plaatsgevonden.

Joost Agterhoek |

5,2 miljoen huishoudens krijgen de aankomende dagen het Dagje Uit-magazine op de deurmat, een actie die C1000 al vaker deed. Bij het blad zit een kleurplaat, die ingevuld en ingeleverd mogelijk een jaar lang onbeperkt ingang geeft tot veertig dierenparken, attractieparken en musea.

Primeur
Winnaars van de actie kunnen onder andere gratis naar Safaripark Beekse Bergen, Walibi Holland, Attractiepark Duinrell en Het Spoorwegmuseum. De winnende klant mag ook op schoolreisje met de hele klas naar één van de deelnemende parken. Naast de landelijke prijs roepen C1000 en Jumbo ook lokale winnaars uit, die één dagje uit krijgen. Het is voor het eerst dat C1000 en Jumbo een actie van dergelijk formaat samen organiseren, zegt Jumbo.

Bron: Levensmiddelenkrant

folder_jumbo_c1000_dagjes_uit-a840x630.jpg