Jumbo benadrukt formule in nieuwe campagne

VEGHEL - Jumbo start een nieuwe reclamecampagne waarin de service, het assortiment en de laagste prijsgarantie van de formule centraal staat. Ook introduceert Jumbo een nieuwe familie die het gezicht zijn van de campagne.

Joost Agterhoek |

Acteurs Maike Meijer (van onder andere Toren C) en Frank Lammers (van onder andere De Dominee) zijn samen met drie kinderen de hoofdrolspelers in de nieuwe campagne, die door reclamebureau Alfred is opgezet. Jumbo zegde onlangs de samenwerking met reclamebureau FHV BBDO op, die verantwoordelijk was voor onder meer de ‘Hallo Jumbo’-campagne.

Uniek
De afgelopen jaren was Jumbo’s focus vooral gericht op het veroveren van Nederland, zegt ceo van Jumbo Supermarkten Frits van Eerd. “Dat heeft geleid tot een spectaculaire groei. Daarom is nu het moment gekomen ons meer te gaan richten op het benadrukken van onze unieke formule: de beste service, het grootste assortiment en de allerlaagste prijs. In onze nieuwe campagne vragen we daar op geheel eigen wijze aandacht voor.”

Bron: Levensmiddelenkrant

jumbo_reclamecampagne_alfred_nieuw_gezin_resized_site.jpg