BREDA – Hero heeft een nieuw merk op de markt gebracht: Goodies. Hiermee wil het bedrijf tussendoortjes voor jonge kinderen verantwoord, lekker en betaalbaar maken.
“Goodies is ontstaan om ouders te helpen een bewustere keuze te kunnen maken, voor een betaalbare prijs”, legt Esmee Roovers, brand manager voor andere Goodies, uit. “Veel ouders met peuters verlaten het babyschap, omdat hun kinderen de categorie en haar producten ontgroeien. Ze kiezen dan vaak voor producten uit het ‘volwassen’ koek- en chips schap, maar de producten op deze planken zijn niet afgestemd op de voedingsbehoeften van kinderen.”
Verantwoord
Goodies speelt hier nu op in door snacks aan te bieden die speciaal ontworpen zijn voor kinderen. Er is gebruik gemaakt van fruit en granen en de snacks bevatten geen suiker of zout. Op die manier creëert Goodies naar eigen zeggen de perfecte balans tussen plezier en verantwoord. Het assortiment bestaat uit fruit, smoothies van fruit, llama puffs van volkoren granen en gedroogde appelchipjes.
Verkrijgbaarheid
Goodies is al verkrijgbaar bij Plus, Jumbo, Dirk, Hoogvliet, Poiesz, Bol.com en Plein. Per week 45 zal Goodies ook instromen bij Albert Heijn.
Bron: Levensmiddelenkrant