NIEUWVEEN - C1000 gaat, in navolging van het project LEF, het aantal Iconen onder het huismerk uitbreiden tot achttien. Vanaf week 15 zal de formule deze producten communiceren naar de klant.
Het gaat veelal om bestaande producten, die worden geselecteerd omdat ze bijvoorbeeld ambachtelijk zijn bereid. Nieuw in het iconenaanbod is onder ander een stokbrood. "Deze producten zijn echt de trots van C1000", licht woordvoerster Rianne van Beek toe. "We gaan aandacht besteden aan de iconen in onze folder en op televisie. Op de winkelvloer vormen vloerstickers en schapkaartjes de voornaamste communicatie."
Hart van de consument
In november 2010 gaf toenmalig projectmanager Erik-Jan Mares al aan in Levensmiddelenkrant dat de C1000-iconen er aan zaten te komen. "Er zijn er al een aantal van, zoals het appeltaartje, de gehaktbal en de Cremant de Bourgogne; producten die in het hart van de C1000-consument passen. We willen iconen bouwen in vers en in KW, in A-merk en in ons huismerk." De formule hoeft niet per se in elke categorie een icoon te hebben, maar wil vanuit de consument kijken voor welke producten zij speciaal naar C1000 gaan.
Lees meer over de Iconen van het C1000-huismerk in de Levensmiddelenkrant van week 13.
Bron: Levensmiddelenkrant.nl