HU-Modernisation-INTERSPAR-16042020-Copy-e1587039957730.jpg

Tv-wedstrijd van Spar in Slovenië

LJUBLJANA - Spar Slovenië heeft de negende editie van het programma ‘Start it Up, Slovenia’ gelanceerd. Lokale ondernemers krijgen in deze campagne de kans om een exclusief langetermijncontract met de retailer te winnen.

Redactie |

Zeven ondernemende teams nemen dit jaar deel aan de wedstrijd, met twintig innovatieve producten die nu beschikbaar zijn in de Interspar-hypermarkten in het hele land. “De ‘Start it Up, Slovenië’-producten hebben bewezen een uitstekend antwoord te zijn op de groeiende vraag naar authentieke, minimaal bewerkte producten, ondersteund door telers met persoonlijke verhalen. Tegelijkertijd ondersteunt het project jonge landbouwondernemers. Via de winkels van Spar betreden ze een groter podium. “Ik wens alle deelnemers een succesvol seizoen, meer inspirerende verhalen en natuurlijk de best mogelijke verkoop”, aldus David Kovačič, ceo van Spar Slovenië.

Veelzijdig assortiment
De selectie van dit jaar bevat een breed scala aan innovatieve producten van het Sloveense platteland, waaronder geitenmelkijs, fruitreepjes en biologische gefermenteerde gehakte knoflook. Er zijn ook schoonheidsproducten zoals natuurlijke make-up.

Concurrent
‘Start it Up, Slovenië!’ keert terug op de nationale tv en concurreert met grote internationale formats als MasterChef en Slovenia’s Got Talent. 

Bron: Levensmiddelenkrant