Tijdschrift Lekker Doen om naar Dirk

VELSEN-NOORD - In de samengang van Bas, Digros en Dirk kon het winkelmagazine Lekker Doen van Detailresult niet achterblijven. In de eerste editie van het vernieuwde tijdschrift Dirk is ook de nieuwe bedrijfskleding voor de medewerkers te zien.

Joost Agterhoek |

Met de naamsverandering heeft het magazine ook een nieuwe uitstraling gekregen. Medewerkers proeven recepten uit het magazine en er is een waargebeurd verhaal in en om de supermarkt te lezen.

Bedrijfskleding
De eerste editie van Dirk staat in het teken van Pasen en vertelt daarnaast over het einde van de merken Bas van der Heijden en Digros met een tijdslijn van Dirk van den Broek. Detailresult grijpt het moment verder aan om de nieuwe bedrijfskleding te laten zien.

Bron: Levensmiddelenkrant

lekker_doen_dirk_van_den_broek_resized_site.jpg