Spar Foodclub.jpg

Spar komt met landelijke Spar Foodclub-campagne

WAALWIJK – Spar introduceert een nieuwe campagne omtrent Spar Foodclub. Bij Spar Foodclub kunnen consumenten terecht voor een assortiment aan verse producten. Met deze campagne probeert Spar het hele land te bereiken.

Rosanne Wormgoor |

Twee jaar geleden opende de eerste pilotwinkel Spar Foodclub. Inmiddels zijn er meerdere te vinden in Nederland. Het assortiment bestaat onder andere uit belegde broodjes, tosti’s van The Tosti Club en pasta- en wokmaaltijden. Mensen kunnen kiezen voor zelf bereiden of bestellen. “Spar Foodclub is meer dan alleen een antwoord op de veranderende behoeften van de consument. Het is een strategische zet waarmee we onze positie in het convenience-segment versterken en het doel is om de meest favoriete gemakswinkel van Nederland te zijn”, aldus Chantal de Rijk, commercieel directeur van Spar Nederland.

Lunch combideals
Naast het benadrukken van de versheid van de producten, zet de campagne ook de mensen achter de bereidingen centraal. “Zij zijn het kloppende hart van Spar en geven met hun aandacht een persoonlijke touch aan elk product”, zegt Christina Ligtenberg, manager marketing, e-commerce en retail media bij Spar. Een ander belangrijk onderdeel van de campagne is de lunch combideal. Klanten kunnen een belegd broodje met een drankje naar keuze krijgen voor 5,50 euro. De campagne zal op veel plekken te zien of horen zijn: televisie, in bushokjes, social media, alle Spar-winkels en in de folder. Ook komt er een radiospot vanaf 14 oktober.

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops