klanten van Aldi.png

Nieuwe namen en uitstraling voor Aldi-producten

CULEMBORG – Een groot aantal huismerken van Aldi krijgen een nieuwe look, sommige hebben ook een nieuwe merknaam. Met deze veranderingen wil Aldi boodschappen doen zo makkelijk en goedkoop mogelijk maken.

Redactie |

Het koffiehuismerk is verder gegaan onder de naam Barissimo. Alle chocolade-artikelen van Time4Choco! en Chateau gaan over naar Choceur, net als Bonroyaal, behalve de bonbons. Die vallen onder de merknaam Moser Roth.

Het huismerk River, heeft een nieuwe, frisse look gekregen. Aan het frisdranken- en sappenschap zijn nieuwe productvarianten toegevoegd. En ook de wasmiddelen zijn opgefrist. “Dezelfde kwaliteit die je van ons gewend bent, maar dan onder een nieuw merk: Tandil”, zo laat Aldi weten.

Door de veranderingen van de huismerken wordt de winkelvloer overzichtelijker en het boodschappen doen gemakkelijker. Aldi zegt de prijzen scherp te houden en de gecontroleerde Aldi-kwaliteit te waarborgen. De supermarkten zijn voorzien van Nieuwe look’-kaartjes in het schap.

Bron: Levensmiddelenkrant