ZUNDERT – LocalTea krijgt een nieuwe head of marketing en directielid: Marleen Merx. LocalTea is een Nederlands theemerk dat bijna alles zelf doet op hun eigen plantage in Brabant. Daarnaast hecht het merk ook veel waarde aan duurzaamheid.
Merx heeft al veel e-commerce en marketingervaring. Zo werkte ze eerder bij bedrijven als Nestlé, Bol en Jumbo. “Zo zetten we een mooie stap vooruit om Nederland en Europa kennis te laten maken met het feit dat thee zoveel beter kan”, aldus Wouter Eckelmans, algemeen directeur.
De nieuwe head of marketing is zelf ook blij om aan de slag te gaan bij LocalTea. “Het is een enorme kans om deel uit te maken van LocalTea. Mijn focus ligt op het versterken van het merk en het vergroten van de naamsbekendheid. Ik kijk er naar uit om LocalTea breed op de kaart te zetten. Daarbij zal ik me richten op het ontwikkelen van een krachtige marketingstrategie, het versnellen van productinnovatie en het uitbouwen van LocalTea als duurzaam love brand. Mijn ervaring met e-commerce, branding en campagnes én het aansturen van groei binnen dynamische omgevingen komt perfect tot zijn recht bij deze ambitieuze start-up”, zegt Merx.
Bron: Levensmiddelenkrant