NECKARSULM - Meer dan honderd miljoen klanten gebruiken de Lidl Plus-app. “Dit laat zien hoe erg klanten onze digitale loyaliteitskaart waarderen”, schrijft de discounter op LinkedIn.
Begin dit jaar bereikte Lidl de mijlpaal van honderd miljoen klanten. De Lidl Plus-app brengt de laatste informatie, aanbiedingen en diensten via de telefoon. “Onze Lidl Plus-reis begon in februari 2018 in de eerste vijf testlanden. Sindsdien hebben we een ongelofelijke ontwikkeling gezien en een constante groei. We zijn blij dat de app zo goed is ontvangen door onze klanten. We willen alle teams enorm bedanken, die elke dag hard werken om ervoor te zorgen dat miljoenen klanten Lidl Plus kunnen gebruiken en dat onze app voortdurend wordt verbeterd”, zegt Christian Loock, vice president customer insights, CX & CRM bij Lidl International.
De discounter maakt met de app het winkelen van klanten gemakkelijker met diensten, zoals een digitaal bonnetje, Lidl Pay en de nieuwe Scan & Go-functie. “We willen optimaal profiteren van de kansen die de digitalisering van onze winkelervaring biedt - voor onze klanten en voor ons als #teamlidl. Dit is een spannende reis die voortdurend in ontwikkeling is. Samen geven we vorm aan de toekomst van winkelen bij Lidl”, aldus Eduardo Sánchez-Colorado Riera-Marsá, ceo bij SCRM – Lidl International Hub.
Bron: Levensmiddelenkrant