HUIZEN - Lidl maakt bekend dat zij Official Partner wordt van het UEFA Women’s EURO 2025. Met deze samenwerking vergroot de supermarktketen de zichtbaarheid van vrouwenvoetbal.
Dit partnerschap is een natuurlijke voortzetting van eerdere succesvolle samenwerkingen, zoals met de dameshandbal- en wielerploegen en het UEFA EURO 2024, waar Lidl tijdens het toernooi de meest zichtbare merkpartner was volgens onderzoeksbureau YouGov. Als Official Partner zet Lidl opnieuw een belangrijke stap om iedereen te inspireren een actieve leefstijl te omarmen.
Ideale partner
Het portfolio van sportsponsoring van Lidl laat een brede betrokkenheid bij sport zien. Guy-Laurent Epstein, UEFA marketing director: “Als één van Europa’s toonaangevende foodretailers is Lidl een ideale partner om ons te helpen de energie en opwinding van UEFA Women’s EURO 2025 naar een nog breder publiek te brengen. We zijn verheugd om voort te bouwen op ons succesvolle partnerschap met Lidl van UEFA EURO 2024, zodat we samen de kracht van voetbal kunnen inzetten om een gezonde leefstijl te bevorderen en de volgende generatie in het vrouwenvoetbal te inspireren."
Bron: Levensmiddelenkrant