BREDA – Snackfabrikant The Impulse Factory is overgenomen door 2050foods, een investeerder in biologische en gezondere voedingsproducten. Hierdoor wordt het voor het snackbedrijf mogelijk om een nieuwe impuls te geven aan innovatie en groei. Om de mijlpaal te vieren heeft het bedrijf een nieuw logo onthuld.
De oprichter van The Impulse Factory, Jos de Moor, blijft samen met zoon Thom en dochter Sylvie een integrale rol spelen. Er zal nauw worden samengewerkt met het nieuwe managementteam onder leiding van 2050foods-oprichters Jimme Slippens en Gijs van Maasakkers. Zo is er behoud van continuïteit en kwaliteit.
"Onze gecombineerde ervaring en passie voor innovatie zullen ons helpen om samen met onze klanten nog meer succes te behalen," aldus Jos de Moor. "The Impulse Factory zal blijven staan voor innovatie, kwaliteit en betrouwbaarheid. Jimme en Gijs delen onze waarden en visie, en ze zijn vastbesloten om voort te bouwen op de solide basis die we hebben gelegd, met als doel producten te ontwikkelen die voldoen aan de veranderende behoeften van consumenten en bijdragen aan een gezondere toekomst."
Bron: Levensmiddelenkrant