Schoolcampus van V&D straks bij Albert Heijn

ZAANDAM – Schoolcampus, het schoolartikelenconcept dat voorheen bij V&D te vinden was, keert terug op de markt. De schoolartikelen zijn vanaf 8 mei verkrijgbaar bij Albert Heijn.

Marije de Leeuw |

Eerst zijn alleen de agenda’s bij de marktleider te koop en vanaf eind juni is de volledige collectie van Schoolcampus in de AH-winkels te verkrijgen. Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint. Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn onder andere Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.

Gemist
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het toevoegen van Schoolcampus aan het assortiment van Albert Heijn een logische stap. “Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden.” Ronald van Zetten, die met V&D Concepthouse een aantal elementen van het voormalige V&D nieuw leven inblaast, is verheugd dat het concept straks bij AH komt te liggen. “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.”

Bron: Levensmiddelenkrant

campus-a900x525.jpg