PLUS lanceert nieuwe campagne en pay-off

DE BILT - PLUS start op zondag 26 december een nieuwe langlopende communicatiecampagne. De keten zegt dat in de campagne het personeel een hoofdrol krijgt. Ook de pay-off wordt aangepast. Die wordt ‘PLUS geeft meer’.

Willem-Paul de Mooij |

Dat heeft PLUS Retail donderdag bekend gemaakt. Kernpunten van de nieuwe communicatiestrategie zijn ‘meer aandacht, meer vers, meer duurzaam en meer voordeel’. De campagne is ontwikkeld door het nieuwe reclamebureau van PLUS Retail, Leukwerkt Worldwide.

Eric Leebeek, commercieel directeur van PLUS Retail: “in de communicatie van PLUS staat de doelstelling centraal om in 2012 de beste service supermarkt van Nederland te zijn. De focus ligt dan ook op persoonlijke aandacht. Leukwerkt heeft dit voor ons vertaald in een campagne waarin vier PLUS medewerkers centraal staan: Daantje, Bianca, Edgar en Daphne. Zij zullen de komende tijd hét gezicht zijn van PLUS. Dit betekent dat we ze vanaf zondag 26 december op televisie, in de folder en op alle reclamematerialen in de PLUS winkels zullen zien. Het doel is dat onze klanten de vier collega’s straks onlosmakelijk verbinden met alles waar PLUS voor staat: aandacht voor de klant, vers én voordeel.”

Pay-off
Met de nieuwe PLUS campagne wordt ook de nieuwe pay-off gelanceerd: PLUS geeft meer. Dat wordt geladen met deelaspecten: ‘Meer aandacht, meer duurzaam, meer scherpe aanbiedingen, meer onderscheidende promoties, meer biologische producten; bij PLUS krijg je meer waar voor je geld!’ De nieuwe pay-off geeft PLUS naar eigen zeggen legio mogelijkheden om de formule nog beter onder de aandacht te brengen bij de consument. De première van de commercial is op zondag 26 december op Nederland 1, 2, 3 en RTL 4, 5, 7 en 8

Bron:

plus_medewerkers_met_pay_off_small.jpg
plus_medewerkers_met_pay_off_small.jpg