NIEUWVEEN – C1000 zet een speciale bus in voor de promotie van haar ‘iconen'. De primeur is donderdag voor C1000 Joosten in IJsselmuiden.
Met de bus promoot de supermarktketen de achttien huismerkproducten die onlangs onder de noemer ‘Trots van C1000’ zijn geïntroduceerd. Ondernemers kunnen de bus inhuren om bij hun winkel of op de lokale markt de producten te laten proeven. Tevens kunnen klanten een boodschappenspel spelen waar leuke prijzen mee te winnen zijn.
Smaak
De achttien Trots van C1000-producten zijn geselecteerd op verschillende criteria als ambachtelijkheid en smaak. De selectie van iconen is samengesteld door het marketing en category management team van C1000. “We hebben zoveel mogelijk categorieën bekeken en daarbinnen de producten geselecteerd die aansluiten op de behoefte van onze consument”, aldus Karel-Jan van den Hoven eerder in Levensmiddelenkrant. “De kwaliteit van deze producten is gelijk aan of hoger dan de referent, veelal een A-merk. Ook zijn de producten uitgebreid getest op smaak.”
Huiswijn
Onder Trots van C1000 vallen de volgende producten: Slagers gehaktbal en hamburgers, Ambachtelijke gourmetschotel, XXL spiesen, Slagers achterham, Cranberry paté, Roomboter appeltaart, Rustiek stokbrood, Saucijzenbroodje, Roombroodje, Crèmant de Bourgogne, Huiswijn Rood, Overjarige Echte Goudse, Tiramisu, Tomatensoep, Pizza d’Italia, Mini Choco’s goud&zilver (ijsjes) en Giant Crunch (dessertijs).
Bron: Levensmiddelenkrant