Fabrikanten

Tony's Chocolony werkt samen met Pharrell Williams

AMSTERDAM – Tony’s Chocolony heeft zijn jaarverslag over 2020 gepresenteerd, in wat het bedrijf het jaarFAIRslag noemt. De presentatie was via in livestream vanuit de Gashouder in Amsterdam en was in samenwerking met de hele cacaoketen. “We willen ook de sociale impact die we ’t afgelopen jaar hebben gemaakt vieren en samen kijken waar we meer impact willen maken”, aldus hoofd marketing Thecla Schaeffer.

Jan de Wit |

Tijdens het jaarFAIRslag wil Ton’s Chocolony niet alleen de cijfers bespreken, maar ook discussiëren over het maken van sociale en duurzame impact met het bedrijf. Hiervoor waren een aantal bekende mensen uitgenodigd zoals host Sophie Hildebrand, schrijver Rutger Bregman en de internationale muziekartiest Pharrell Williams. Met laatstgenoemde gaat Tony’s Chocolony een langdurige samenwerking aan om een einde te maken aan systematische ongelijkheid.

Schaeffer werkte in ’t verleden eerder samen met Williams: “Om impact te maken en verandering teweeg te brengen, moeten we gebruik maken van de connecties en de middelen die we nu al hebben. De Black Ambition-reep staat voor de overtuiging van Tony’s dat de oorzaken van de huidige ongelijkheid in de VS en West-Afrika. Door eerlijke kansen te creëren voor iedereen, kunnen we dingen systematisch veranderen. Pharrell en alle Tony's begrijpen dat. Iedereen kan ’t verschil maken, bijvoorbeeld door onze petitie te tekenen voor wetgeving die bedrijven verantwoordelijk maakt voor misstanden in hun ketens.”

Bron: Levensmiddelenkrant

tonys-fair-2020_raisethebar.jpg