consulting-3031678_1920.jpg

NovaBite vraagt input voor consumentenonderzoek naar snacks en tussendoortjes

VENLO – Onderzoeksbureau NovaBite houdt op 13 en 15 augustus diverse focusgroep-onderzoeken naar de aankoop en het gebruik snacks en tussendoortjes. Er is voor producenten en aanbieders in de retail en foodservice nog de mogelijkheid om specifieke vragen te laten opnemen in het onderzoek.

Redactie |

NovaBite wil op de twee dagen in totaal vier focusgroepen organiseren die vragen zullen beantwoorden over diverse onderwerpen. De panelleden zullen vragen krijgen over wat er wordt gegeten, waar, wanneer en waarom. Andere aspecten zoals gezondheid, voedingswaarde, genieten, beloning en verveling komen aan bod. Het bedrijf zal uit haar eigen consumentenpanel personen van boven de 18 selecteren, met een goede spreiding naar opleidingsniveau en gezinsfase. Daarnaast moeten de deelnemers (mede) verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boodschappen inclusief snacks en tussendoortjes. Elke focusgroep bestaat uit 6 tot 8 personen.

Zijn er producenten en aanbieders in de retail en foodservice die op zoek zijn bepaalde informatie en hiervoor vragen over producten of onderwerpen willen laten opnemen, dan kunnen zij contact opnemen met Emma Beijers van NovaBite via de mail emma.beijers@brightlands.com.

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops