01_Jumbo-breidt-familie-uit-in-nieuwe-campagne.jpg

Formules

Nieuwe tv-reclamecampagne Jumbo toont kijkje in de familiekeuken

VEGHEL - Jumbo start met een nieuwe reclamecampagne waarin bakker John centraal staat. Hiermee breidt Jumbo het gezin met vader Bas (Frank Lammers) en moeder Lieke (Maike Meijer) verder uit. Jumbo introduceert ook de nieuwe pay-off ‘En dat voor die prijs, Jumbo.’.

Redactie |

Ceo van de formule Ton van Veen verheugt zich op de nieuwe commercial: “Met de aanscherping van onze strategische koers gaan we terug naar de kern van de Jumbo formule. We willen ons onderscheiden op assortiment, prijs en service. Dat staat nadrukkelijk centraal in onze nieuwe campagne.” 

Zoals Jumbo bedoeld is
Jumbo verschuift met de commercial de aandacht van leuk boodschappen doen in de winkel, naar waar het in beginsel om draait: de allerbeste en lekkerste producten voor verrassend lage prijzen. Bakker John, met wie Nederland gaat kennismaken, is het gezicht van het nieuwe broodassortiment. Populaire bakkerijproducten zoals onder andere Jumbo’s bekroonde chocoladetaart, croissants en kaiserbroodjes komen voorbij in de campagne. Later zullen ook andere gezichten achter de producten van Jumbo de revue passeren.

De eerste stappen naar de kern zijn gezet en ook te zien in de winkels. Afgelopen week zijn in ruim alle 700 winkels de schappen en signing aangepast. 

Bron: Levensmiddelenkrant