ZAANDAM – Supermarktketen Albert Heijn breidt het eigen merk keukenapparatuur Blue Home uit. Vanaf 31 maart komen er een Blue Home melkopschuimer, contactgrill en barbecue bij. De supermarkt bouwt hiermee voort op het succes van het in oktober 2024 geïntroduceerde huismerk.
Blue Home startte met vijf keukenapparaten en tussendoor werd speciaal met het oog op Pasen een 3-in-1 wafelijzer toegevoegd, speciaal met hamstervorm. Vanaf 31 maart komen er ook een tosti-ijzer en de contactgrill in twee maten met PFAS-vrije platen. Voor koffieliefhebbers is er een melkopschuimer en voor de gezonde klanten een citruspers en een 2-in-1 weegschaal. Met de zomer op komst komt Albert Heijn met twee barbecues, een compacte die makkelijk is mee te nemen en een grote Kamado BBQ met pizzasteen en afritshoes voor als het toch gaat regenen.
Stijlvol
“Er gaat niets boven een maaltijd die je zelf hebt bereid”, aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. “Blue Home is ontstaan omdat we vanuit onze missie elke dag naar nieuwe manieren kijken om het voor klanten makkelijker te maken zelf lekker en gezond te koken. Dit doen we met stijlvolle, kwalitatieve keukenapparaten tegen een goede prijs. Van onze klanten weten we dat ze dit assortiment waarderen: vorig jaar mochten we voor de 2-in-1 Blender en AirFryer meteen de prijs voor Gekozen Product van het Jaar in ontvangst nemen. Door dit assortiment nu verder uit te breiden maken we thuis lekker koken nog makkelijker. Komende weken kunnen klanten gaan profiteren van de uitbreiding, en vanaf het voorjaar kunnen klanten al achter hun eigen Blue Home-barbecue staan”.
Bron: Levensmiddelenkrant