AMSTERDAM - Frozz Frozen Yoghurt is vanaf nu in het assortiment van Albert Heijn to go op het Damrak in Amsterdam te vinden. De samenwerking is voorlopig in een pilotfase en zal na succes uitgerold worden in heel Nederland.
De klanten van AH to go hebben de keuze uit acht toppings (fruitig of hartig) voor een ijsje van Frozz voor onderweg.
De producten worden gepresenteerd in een Frozz-bar die qua uitstraling herkenbaar voor het merk is, meldt het bedrijf.
Bewuste consument
"De twee Nederlandse bedrijven vinden elkaar in de gedeelde filosofie dat mensen met een druk leven behoefte hebben aan lekkere, verse en verantwoorde producten voor een goede prijs. Ons product is voor elk moment van de dag een geschikte treat en past perfect bij AH to go, die inspeelt op de trend dat mensen ook onderweg bewustere keuzes maken als het op eten aankomt.”, aldus Mei Lin Ang, founder en head of new business van Frozz. “We zijn enorm trots op deze samenwerking en hebben er vertrouwen in dat dit het begin is van iets heel moois.”
Eigen merkbeleving
Het Frozen Yoghurt-merk voegt in de AH to go winkel naast verantwoorde producten, een ware Frozz-beleving toe met hun visuele formule die herkenbaar is voor alle negen Frozz-winkels in Nederland. “We willen onze klanten tijdens het korte contactmoment in de AH to go winkel verblijden in de vertrouwde Frozz-wereld die staat voor vrolijkheid en bewust genieten”, sluit Ang af.
Bron: Out.of.Home Shops