bluehome.png

Introducties

Eigen merk keukenapparatuur bij AH

ZAANDAM – Supermarktketen Albert Heijn introduceert een eigen lijn keukenapparatuur onder de naam Blue Home. Het huismerk bestaat op dit moment uit vijf apparaten die voor AH een nieuwe stap betekenen op het gebied van non-food.

Redactie |

“We kijken vanuit de missie elke dag naar nieuwe manieren om het voor klanten makkelijker te maken lekkere en gezonde maaltijden te bereiden. Ik ben dan ook trots op de introductie van onze eigen keukenapparaten onder het nieuwe eigen merk Blue Home. We zien dat klanten ons non-food assortiment waarderen en de producten van Blue Home voelen als een logische aanvulling hierop. De apparaten zijn makkelijk te gebruiken, betaalbaar en staan ook nog eens mooi op het aanrecht’’, aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn.

De eerste vijf apparaten zijn een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer. Met de aankondiging zegt de supermarkt nu alles in huis te hebben voor het bereiden van een lekkere maaltijd en ze maakt het zo voor iedereen toegankelijk om met kwalitatief goede keukenapparatuur te koken. Op de apparaten zit drie jaar garantie en de producten zijn vrij van PFAS.

Bron: Levensmiddelenkrant