Colruyt Groep vernieuwt verpakkingen Everyday

HALLE - Colruyt Group frist de verpakking op van zijn goedkoopste huismerk Everyday, om het nog meer herkenbaar te maken als kwalitatief, betrouwbaar merk voor elke dag.

Everyday telt een 650-tal basisproducten en is verkrijgbaar in de winkels van Colruyt, OKay, Spar en Dreamland. De restyle is het sluitstuk van een grote assortimentsvereenvoudiging met als doel drie duidelijk onderscheiden merklagen te creëren waaruit de klant makkelijker kan kiezen. Naast Everyday gaat het om het vorig jaar gelanceerde 'thuismerk' Boni Selection en uiteraard de bekende, nationale merken.

Referentie
Met de nieuwe verpakkingen wil Everyday zich toegankelijker dan ooit tonen. Toegankelijk betekent ook makkelijk terug te vinden in de rayon. Daarom zijn de verpakkingen overwegend wit uitgevoerd en dragen ze alleen de nodige informatie, met vooraan in het groot de benaming en een foto of een venster dat het product duidelijk laat zien. Everyday wil de referentie zijn van de basisproducten, of producten die vaak en veel gekocht worden, zoals melk, pasta of wc-papier. Het merk mikt op de prijsbewuste consument, die op zoek is naar goedkope, kwalitatieve basisproducten die hij gerust op tafel mag zetten.

2007
De vereenvoudiging van het aanbod werd al in 2007 ingezet met de lancering van Everyday. Dat merk verving toen een tiental goedkope Colruyt-merken zoals Resto, Jempy en Boxer.

Bron: Levensmiddelenkrant

colruyt_budgetmerk_cornflakes_everyday.jpg