ZAANDAM – Het culinaire magazine van Albert Heijn bestaat 40 jaar. De jubileumuitgave die voor de gelegenheid wordt uitgebracht, blikt terug op de afgelopen vier decennia en kijkt vooruit door ‘Maaltijd van de toekomst’ uit te lichten.
In de Allerhande speelt de supermarkt in op ontwikkelingen, innovaties en trends op het gebied van eetgewoonten, ondersteund door recepten en kookvideo’s. In de jubileumversie laat Allerhande de geschiedenis van Allerhande in een tijdlijn van 1893 tot nu zien. Nieuw in het magazine is ‘Mijn Allerhande weekmenu’. De rubriek wordt in de feesteditie geïntroduceerd. Ook wordt een blik in de toekomst geworpen met ‘Maaltijd van de toekomst’.
Cijfers
Allerhande verscheen voor het eerst in 1983. Sindsdien zijn 400 magazines uitgebracht.
Per editie lezen 4 miljoen lezers het blad. Allerhande.nl heeft 5 miljoen bezoekers die ruim 100 miljoen keer de kookvideo’s en de ruim 22000 recepten hebben bekeken.
Bron: Levensmiddelenkrant