Emma 1.jpg Emma Duijst.

Wijzigingen commerciële organisatie Market Food Group

BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Market Food Group (MFG) is een groep van bakkerijen en formules, die zich richt op het duurzaam ontwikkelen, produceren en leveren van brood- en banketproducten aan zowel de eigen franchiseformules ’t Stoepje en Le Perron, als aan diverse retail-, foodservice- en exportklanten.

Redactie |

MFG heeft vier bakkerijen: twee in Spakenburg, Bakkerij Faber in Hoogeveen en Bakkerij Faber in Apeldoorn. Als gevolg van het professionaliseren van de organisatie en het vergroten van de commerciële slagkracht van het totale bedrijf, vinden per 1 januari 2025 verschillende organisatorische wijzigingen plaats.

Emma Duijst werkt 5 jaar bij MFG op de afdeling Marketing & Communicatie en zal de stap maken naar de functie van franchiseformulemanager, waar zij verantwoordelijk wordt voor de franchiseformules ‘t Stoepje en Le Perron.

Artikel gaat verder onder de foto ↓

Peter.jpg Peter de Jong.

Peter de Jong is 16 jaar werkzaam bij MFG en nu nog formulemanager van ’t Stoepje. Hij wordt als commercieel manager MFG verantwoordelijk voor alle commerciële taken en activiteiten van MFG in zijn geheel.

Artikel gaat verder onder de foto ↓

Wim.jpeg Wim van Drunen.

Per 4 november is Wim van Drunen in dienst getreden als commercieel directeur voor MFG. Door zijn jarenlange ervaring in de bakkerijbranche zal hij zich in eerste instantie bezighouden met de verdere professionalisering van onder andere de commerciële organisatie van MFG.

Door deze wijzigingen verwacht MFG nog beter al haar klanten te kunnen bedienen en een succesvol vervolg te kunnen geven aan de ontwikkeling van de formules ’t Stoepje en Le Perron.

Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.