verkade.jpg

Fabrikanten

Verkade terug naar de basis

ZAANDAM – Verkade gaat zich weer richten op de basis van haar producten, chocolade en koekjes. Een nieuwe campagne geeft een kijkje in de keuken van het bedrijf. Hierin staan de eigen medewerkers en het oprechte karakter van het bedrijf, dat al 137 jaar bestaat, centraal.

Redactie |

Lekker echt vat de ware aard van Verkade goed samen. Wij geloven dat om speciaal te zijn, trucjes, magie en glamour overbodig zijn. Lekker echt past perfect in de huidige tijdgeest, omdat het aansluit bij verlangens naar oprechtheid en eerlijkheid” aldus Dennis Teeken, general manager van Koninklijke Verkade. “We benadrukken hiermee onze herkomst, waarbij het gaat om de essentie van kwaliteit zonder opsmuk. Gewoon echt goede koekjes en heerlijke chocolade, die al generaties lang vertrouwd zijn in Nederlandse huishoudens en dat ook nog generaties lang zullen blijven. Want ook in de toekomst zullen we investeren in groei door mooie innovaties, die perfect passen bij ons merk. Niet te moeilijk dus, maar wel lekker. Bijvoorbeeld door koek en chocolade aan elkaar te koppelen.”

Bron: Levensmiddelenkrant / Out.of.Home Shops

Lees meer over: