VEGHEL – Jumbo lanceert de nieuwe campagne ‘Pasen maak je samen’. Hierin staat een tweeledige boodschap centraal: enerzijds gaat het om het samenzijn met dierbaren en genieten tijdens de paasdagen, en anderzijds om het uitgebreide paasassortiment van Jumbo.
De formule vindt samenzijn tijdens de paasdagen ontzettend belangrijk. “Als familiebedrijf brengen we graag mensen samen. Met lekker eten willen we bijdragen aan een gezellig samenzijn met familie en vrienden tijdens feestdagen zoals Pasen. Want uiteindelijk gaat het er niet om hoe je het viert, maar met wie. Wij staan klaar om onze klanten te helpen bij een onvergetelijk Pasen. Dat doen we met lekkere en betaalbare producten van topkwaliteit, zodat je alles in huis hebt om echt te kunnen genieten van een heerlijk Pasen samen met dierbaren”, aldus Jorieke de Vries-Goosen, directeur marketing bij Jumbo.
350 producten
Het paasassortiment van de supermarktketen bestaat uit 350 producten voor ontbijt, lunch en brunch. Voorbeelden zijn ‘sticky plukbrood’, groentepannenkoekjes van Jumbo’s en traditionele paaseitjes. Van de paaseitjes zijn dit jaar nieuwe smaken beschikbaar: Melk Suikerbrood, Wit Appeltaart, Puur Espresso, Puur Praline en Melk Crispy.
Dit alles komt terug in de uitgebreide 360˚-campagne van Jumbo rondom Pasen. De tv-commercial is ontwikkeld in samenwerking met bureau Hotel l’Amour en toont de bekende Jumbo-familie. In de video is te zien dat de paasbrunch van de familie bijna mislukt, maar doordat de familie-leden bij elkaar komen, wordt de brunch gered en kunnen ze samen genieten. Dit wordt vertaald naar de boodschap ‘Pasen maak je samen’. Je vindt de campagne overal terug: buitenshuis en online via advertenties en op de radio. Online worden meerdere video’s getoond en ook de socialmedia-kanalen van Jumbo staan in het teken van Pasen met toepasselijke content. Klanten worden daarnaast op verschillende manieren geïnspireerd via de eigen kanalen van Jumbo, zoals op de website met nieuwe paasrecepten en in de winkels met diverse proeverijen. En uiteraard ontbreekt de paasfolder niet.
Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.