CULEMBORG – Supermarktketen Aldi komt met een nieuw huismerk: Daylicious. Met deze nieuwe categorie kunnen consumenten snel lekker en gezond eten op de tafel zetten.
Aldi is al langer bezig met het uitbreiden van hun huismerken. Nu laat de formule op LinkedIn weten te komen met Daylicious. Er zijn elf nieuwe producten toegevoegd, onder meer bloemkool- en broccoliroosjes, gesneden kookgroente en nieuwe maaltijdsalades. Daarnaast zijn er een aantal producten van All Seasons, Potato King en Tasty Times gerebrand naar Daylicious.
Uitbreiding
De supermarktketen gaat het assortiment van dit nieuwe huismerk later nog verder uitbreiden. “Nu bestaat het nog uit gesneden groenten, rauwkostsalades, gewassen sla, maaltijdsalades en voorgegaarde aardappelen. Later dit jaar gaan nog zes merken over en krijgen ook al onze kant-en-klaarmaaltijden en broodsalades het Daylicious-huismerk én een frisse herkenbare uitstraling. In totaal heeft onze klant dan keuze uit maar liefst 150 verschillende Daylicious-producten.”
Internationaal
Het uitbreiden van de huismerken van Aldi gebeurt niet alleen in Nederland, maar bij alle landen in de Aldi-Nord groep. In alle landen zijn straks dezelfde huismerken terug te vinden. “De nieuwe merken worden geleidelijk in onze winkels geïntroduceerd. Je herkent ze aan ‘nieuwe look’-kaartje in het schap en we besteden er aandacht aan in onze eigen kanalen”, sluit de formule af op LinkedIn.
Bron: Levensmiddelenkrant