dirk.jpg

Dirk medewerkers in het nieuw

ALPHEN AAN DEN RIJN – Medewerkers van Dirk van den Broek dragen nieuwe bedrijfskleding. Het opvallende rood heeft plaats gemaakt voor minder opvallend grijs met rode accenten. De supermarkt heeft anderhalf jaar gedaan over het ontwerpen en testen.

Redactie |

Bijzonder is de materiaalkeuze. Hierbij is gebruik gemaakt van oude bedrijfskleding, gerecyclede pet-flessen, oceaanplastic en biologisch katoen. Van deze materialen zijn de stoffen voor de nieuwe outfits ontwikkeld. De door Schijvens Corporate Fashion geproduceerde kleding is zo volledig circulair. Dit bedrijf verzorgde ook de onlangs geïntroduceerde nieuwe kleding bij fastfoodketen McDonald’s.

Marcel Huizing, algemeen directeur van Dirk van den Broek: “We zijn erg blij om onze nieuwe bedrijfskleding eindelijk aan de buitenwereld te tonen. Naast alle details op het gebied van draagcomfort en het uitstralen van de echte Dirk-identiteit, zoals de paraaf van de oprichter van het familiebedrijf, is de kledinglijn bijzonder door de gerecyclede stof en de duurzame wijze waarop de kleding geproduceerd is.”  

Bron: Levensmiddelenkrant