EDE - Bidvest Deli XL start per oktober met een spin-off van het in 2013 geïntroduceerde Foodyard. Met een foodtruck brengt de horecagroothandel inspiratie naar de horecaondernemers toe onder de naam: Foodyard on Tour.
"Foodyard on Tour is de perfecte manier om ondernemers, maar ook professionele keukenbrigades en gastheren –en dames de nieuwste informatie en trends letterlijk aan te reiken", aldus de groothandel. De komende weken wordt er al proefgereden, vanaf oktober verwacht Foodyard on Tour door Nederland te toeren. Wim Stroes, regiodirecteur West-Nederland bij Bidvest Deli XL, is de drijvende kracht achter Foodyard on Tour. “Wat wij dagelijks willen bereiken in de samenwerking met onze klanten, is onze gasten tevreden houden en meer rendement behalen. Dat doen we door elkaar te inspireren en op nieuwe ideeën te brengen. Bidvest Deli XL biedt al volop inspiratie op delixl.nl, in het blad Appetizer en natuurlijk in de vijf Foodyards waar restaurateurs en chefs kunnen proeven, ruiken en voelen. Wij voegen daar een extra dimensie aan toe: we brengen de inspiratie naar hen toe met een complete proeftuin op wielen. Voor het opdoen van kennis over de mooiste producten en de nieuwste noviteiten hoeft men niet ver meer van huis, want we komen langs met een schatkamer vol inspiratie! De restaurateur of chef wil zijn kostbare tijd niet besteden aan het op zoek gaan naar inspiraties bij groothandels. Dat is inefficiënt en achterhaald. Daarom gaan wij naar de horeca toe”, aldus Stroes.
Bron: Out.of.Home Shops