BUSSUM – Klanten van De Koffiejongens krijgen in de decembermaand bij elk abonnement een cadeautje, een Tony’s Chocolonely Aftelkalender. Volgens beide bedrijven passen de twee merken op diverse fronten bij elkaar. Naast dat beide B Corp-gecertificeerd zijn, past chocolade perfect bij koffie.
Bart Dingjan, ceo De Koffiejongens: “We willen tijdens deze feestdagen echt waarde toevoegen voor onze consument. Dat doen we door hen iets extra’s te bieden, door hen kennis te laten maken met een ander B-Corp merk waar we binnen De Koffiejongens hoog van op hebben en door onze koffiesmaak nóg beter uit te laten komen. Tony’s Chocolonely chocolade heeft in onze optiek namelijk absoluut dat effect: een koffie-moment wordt met de toevoeging van een stuk Tony’s Chocolonely nog warmer, smaakvoller en intenser, zo is onze beleving. En zeg nou zelf: wat is een mooiere combinatie dan duurzame koffie & eerlijke chocolade?”
Bram van IJsel Smits, cmo bij De Koffiejongens, voegt daaraan toe: “Voor ons was het heel logisch om een van de meest aansprekende, missie gedreven foodmerken binnen de Nederlandse B Corp community op te zoeken en Tony’s Chocolonely dacht daar vice versa gelukkig exact hetzelfde over.”
Bron: Levensmiddelenkrant