Carrefour.png Carrefour bedankt klanten.

Carrefour ‘Winkelketen van het Jaar’

ZAVENTEM - In het tweede semester van 2024 organiseerden de onafhankelijke partners treetz/Cint onder supervisie van Deloitte hun jaarlijkse enquête.

Kim Schoonman |

Om te bepalen welke retailer in België zich in 2025 ‘Winkelketen van het Jaar’ mag noemen en welke producten zich het label ‘Huismerk van het Jaar’ mogen aanmeten, werd een representatief aantal consumenten ondervraagd over hun indruk en hun ervaring met de winkelketen en de producten van Carrefour. Er golden vier criteria: een indruk van innovatie, de aantrekkelijkheid van het merk en product, de intentie om boodschappen te doen bij Carrefour en de tevredenheid over het merk en product.

Huismerk van het Jaar
Carrefour mag zich voor de tweede keer op rij ‘Winkelketen van het Jaar’ noemen, en mag in 2025 op zes van haar producten het logo ‘Gekozen Huismerk van het Jaar‘ plakken. De labels ‘Gekozen Huismerk van het Jaar’ en ‘Gekozen Winkelketen van het Jaar’ zijn een referentie voor Belgische consumenten: zes op de tien houdt bij zijn aankoopbeslissing rekening met het logo tijdens zijn boodschappen.

Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.