laptop-2620118.jpg

Ahold Delhaize opent tech-studio in Boekarest

BOEKAREST – Ahold Delhaize lanceert een nieuwe tech-studio in Boekarest genaamd AD/01. De studio wil in de komende jaren zo’n 250 tech-talenten aantrekken. Zij zullen samenwerken aan innovaties voor een toonaangevende klantervaring bij de Europese merken van Ahold Delhaize.

Redactie |

De tech-studio AD/01 moet een cruciale rol gaan spelen bij het versterken van Ahold Delhaize’s capaciteiten als onderdeel van zijn digitale, data- en tech-ecosysteem. De teams van de tech-studio zullen aan een breed scala aan onderwerpen werken, waaronder web- en app-ontwikkeling en strategische projecten op het gebied van e-commerce en brand loyalty. De tech-talenten zullen grotendeels worden geworven op de Roemeense markt, die een van de grootste pools aan tech-talent in Europa heeft.

Digitale ervaringen
Wouter Kolk, ceo Ahold Delhaize Europe & Indonesia: "Onze geweldige lokale merken streven ernaar om de toonaangevende lokale winkelervaring te creëren. Als onderdeel van onze technische ambities richten we ons op het bieden van naadloze digitale ervaringen, of het nu in de winkel in de gangpaden, bij de kassa's of achter de schermen is. Met de veranderende behoeften van onze klanten komen nieuwe uitdagingen, en daarom creëren we AD/01. Deze tech-studio zal scherpe geesten samenbrengen om innovaties te ontwikkelen die mensen van vandaag en morgen dienen en al onze Europese merken dienen. Daarmee investeren we ook in de Roemeense markt, waar we al actief zijn via ons lokale merk Mega Image."

Bron: Levensmiddelenkrant