AMSTERDAM – René Harmsen zal per 1 juli a.s. in dienst treden van Fish Tales. Hij zal zich als marketing directeur gaan bezighouden met het professionaliseren en vergroten van de zichtbaarheid van Fish Tales in Nederland en daarbuiten.
Harmsen, die meer dan tien jaar als onder meer marketing manager werkzaam was bij Ecotone (voorheen Wessanen), gaat nauw samenwerken met general manager Tjebbe Onnes, oprichter en seafoodchef Bart van Olphen en medeoprichter Harm-Jan van Dijk.
Impact
René Harmsen: “Ik kijk er enorm naar uit voor Fish Tales aan de slag te gaan. Een merk met
een missie dat op een positieve en enthousiaste manier een bijdrage wil leveren aan een
betere wereld en impact wil maken binnen de visindustrie. Deze nieuwe baan geeft me de
gelegenheid mijn affiniteit met duurzaamheid en voeding voort te zetten en werkzaam te
blijven als marketeer met het uiteindelijke doel om zoveel mogelijk consumenten duurzame
vis te laten eten.”
Bron: Levensmiddelenkrant