nutri-scorevergelijkingkwark (1).jpg

Eigen merk valt vaker in de mand

ZAANDAM – De consument kiest bij Albert Heijn voor het derde jaar op rij meer eigen merk-producten. De supermarktketen start de campagne 'Beter in eigen merk en dat merk je' om deze keuze aan te moedigen.

Redactie |

AH haakt met een nieuwe landelijke campagne in op de groei van de vraag naar huismerk-producten. Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn: "We zien dat klanten steeds meer op de prijs letten en vaker eigen-merkproducten kopen." Met de campagne ‘Beter in eigen merk’ wil Albert Heijn laten zien dat lekkere en gezonde producten betaalbaar kunnen zijn.  "Met ons eigen merk, en in het bijzonder met onze Prijsfavorieten, maken we het mogelijk om te kiezen voor de allergoedkoopste producten van topkwaliteit. Van zuivel tot wasmiddel, met ons eigen merk zit je altijd goed. Dat willen we heel Nederland laten merken", zegt Van der Zanden.

Productontwikkeling
AH geeft aan dat het eigen merk een speerpunt is. Om toonaangevend te blijven, blijft het zich continu ontwikkelen en vernieuwen.  Ons eigen merk is natuurlijk één manier om voordelig uit te zijn, maar we bieden nog veel meer voordeel voor onze klanten", aldus Van der Zanden. "Zo heeft Albert Heijn de meeste en beste aanbiedingen van Nederland met wekelijks honderden Bonusaanbiedingen. Bovendien krijgen klanten met Mijn Albert Heijn Premium nog meer korting."

Bron: Levensmiddelenkrant